Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 1 april 2012

Efterlängtade Första April

Glad första april allihopa ! Har ni redan blivit lurade idag? Det har inte jag , synd faktist !

Är nu hemma efter ett skönt veckoslut i Tavastehus . På fedagen var vi och kollade på Nälkäpelit och den var ju så sjukt bra <3 Tur att jag har läst böckerna annors skulle jag nog inte ha fattat allting . Nu sitter man då i väntan på nästa film som kommer ut först nästa år .Förutom filmen har vi inte gjort så mycket . Åkte till Ypäjä en sväng för att motionera deras fyra åriga sto.

Idag fick jag Hjälppis-utbilnings  diplom, betyg , va man nu sen ska kalla det. Så nu är det vel bara att dra sin rumppa till ett läger i sommar. Det ända problemet är att jag har så mycket att göra under sommaren . Är inte sommaren till för att ta det lungt ? Tydligen inte ! :D



Är det bara jag som tycker att Josh Hutcherson är sjukt snygg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar