Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 5 april 2012

Baka , baka liten kaka .

Har nu bakat en helt juvlig choklad-kaka , MUMS ! Vill bara äta upp allting nu på en gång men man måste väl behärska sig lite. Har märkt att jag verkligen tycker om att baka just efterrätter och är nog helt duktig också ( om jag får säga det själv). Har nog lite tänkt på att bli konditor ,som lagar alla möjliga eferrätter. Får nu se när jag blir stor , hehe.

Men det här med att bestämma yrke och utbildning är ju faktist inte lätta val. När man är liten vill man ju bli saker som prinsessa och cowboy. Lite senare kommer man att villa vara Rockstjärna och top modell men i något skede måste man ju hitta det man verkligen tycker om att göra . Jag har nångång drömt om att göra någonting stort, som förändrar världen till en bättre plats att bo på för alla. Det skulle vara jätte coolt att komma på hur man stoppar någon sjukdom eller hungersnöd i Afrika. Jag vet inte bara hur jag skulle kunna upp fylla min dröm ... Har ni några drömmar ? Någonting som ni skulle satsa allting för ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar