Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 11 april 2012

Filosofi - verkligen min grej !

Var jätte filosofisk idag under treningarna .Det ät konstigt hur mycket man faktist hinner tänka igenom på 1 och en halv timme. Han tänka lite på ett och annat bl.a varför jorden finns till och vad som finns utanför rymden ? En typisk fråga jag undrat över ganska länge är att "varför heter det bord och inte stol ? " Varför har man gett just de namnen till föremål ?


Många tycker säkert att det är jätte jobbigt att fundera på saker som ändå inte har något svar. Det tycker inte jag . Jag tycker om att fundera på omöjliga saker och att försöka komma på någon förklaring. Såklart att jag någon gång blir jätte frustrerad men - That's life man ! Man kan ju inte vet allting eller ?

Nu ska jag baka några pastejer ock så ska jag kolla på Grey's anatomy . Sov så sött !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar