Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 17 april 2012

Sweet 16 !

Fyllde 16 år igår , HURRA HURRA ! Alltså den 16 April . Det känns faktist inte så annorlunda men ändå så är det nog jätte nice . Bara 2 år till jag är 18 , herregud ändå va tiden flyger. Är ju en gammal tant snart ... Okej nu överdriver jag vist lite men i alla fall !

Hade inget sådär mega party . Det fick duga med släktkalas , vilket kan vara helt skoj ibland också.

Till present fick jag äntligen parfymen : Oh Lola ! , Marc Jacobs. Är jätte nöjd med den ! Andra presenter var en bok , 4 nomination bitar , choklad , ett appelsinträd !!  oxh några hår grejer + koppar och fat till ett sett som min mommo alltid köper åt mig. Så helt lyckat var det nog .

Blev välkommnad i bussen med den här sångan på högsta volym av den bästa Ella <3 Gissa om alla kolla på oss , haha ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar