Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 11 april 2012

Så himla gllad att det är över!

Som sagt hade jag min engelska presentaion idag . Var faktist inte alls nervö och jag tycker att det gick rätt så bra. Fick i alla fall en såndär kiva fiilis efteråt. Jätte skönt att ha det över för nu behöver man typ bara slappa på engelska timmarna :D

Har egentligen haft en ganska så god fiilis hela dagen . Väntar bara på veckoslutet .. Skulle behöva lite PARTY TIME . Hoppas någonting roligt händer snart annars dör jag av tråkighet helt enkelt.

Just nu sitter jag här och dricker appelsinjuice ;) Appelsinjuice är bara så gott och fresht ( hur det nu sen skrivs , hehe ).  Sitter och väntar på att treningarna ska börja . Har inte trenat på en evigehet känns det som . Ska bli jätte skönt att ta ett dopp , och hoppas bara att jag inte drunknar.

Nu har ni också kanske börja märka att mina modersmåls skils inte är så där super bra. Men hoppar att nu ändå fattar var jag förklarar till er . Försöker bli bättre helatiden .Jag lovar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar