Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 7 april 2012

GLAD PÅSK!

Nu har man då påskmiddag och påskhäxor avklarade . Middagen i går gick jättebra. Gick klockan 11 till mommo för att laga klar maten som verkligen lyckades .Så här såg menyn ut . Ska se om jag har några foton från igår som jag kan visa er sedan.

Förrätt
Sparrissoppa

Huvudrätt
Potatis 
 rökt lax 
 köttbullar 
 ägg
 sallad

Efterrätt
Vitchoklad mousse med Mango salsa

Kaffe
+
Tropisk chokladkaka

Idag var jag och påskade med Ella , Clasu , Pingu och Ellas syster + kusiner. Det var faktist ganska så skoj . Fick massor med påskägg som jag inte vet vad jag ska göra med ..  Känner inte riktigt fö chokladägg just nu.  Men det var bra att vi gick och jag tycker att det är synd att folk slutar påska för att de tycker att det är så ocoolt. Inte spelar ju åldern någon roll !

I alla fall glad påsk allesamman och hoppas att ni får spendera resten av helgen uten läxor . Det får  inte jag -.-







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar