Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 10 april 2012

Huvudvärk -.-

Alltså har haft en sån jävlig huvudvärk sedan 12 tiden . Kanske håller jag på att bli sjuk eller så går det om . Vet ej .

I alla fall så har jag min engelska presentation imorgon så jag hoppas att värken far bort tills det. Annors är det nog burana som gäller. :D Har övat till presentationen ganska mycket och jag kan allt men ska vi slå vad om att jag får black out imorgon ! Är inte alls nervös ännu men imorgon kommer jag att vara helt skit nervös. Hehe , känner mig själv ganska så bra nuförtiden. Men det är ju nog en bra sak.

Det har varit helt mega juvligt väder idag ! SOMMAR SOMMAR SOMMAR ! Nu kan man ju t.o.m börja röra sig utomhus . Snart ska vi ju till sverige o allt . Kan int vänta mera ! Vill åka NU NU NU. Och ja , jag har ju födelsedag på måndagen . Kanske väntar lite på det också .. Men vet att livet ler när man har saker att se fram emot !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar