Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 23 april 2012

Prov läsning

Idag har det varit en lite extra dag . Var bara i skolan de två första timmarna och på ingen dera av dem hade vi vår riktiga lärare. Orsaken till varför jag bara var i skolan en så kort stun var att jag var till Brädö på niornas "bekantnings dag ". Vi fyllde i kussvals blanketter och fick lite annan inormation också. Är nu såhär i eftertanke lite osäker på mitt val av gymnasie , men jag tror nog att det blir jätte bra ändå!

Var hemma nångång halv 4 och från och med då har jag läst på engelska provet som är på onsdagen. Har försöt få alla kotitionalis , passiv, aktiv och if-satser att fastna i huvudet, och nu efter FYRA hela timmar börjar det t.o.m göra det. Brukar faktist aldrig läsa så länge på något prov! Jag brukar oftast bara lyssna någolunda på timmarna men nu på sista tiden har jag vari helt jätte o konsentrerad.. Jag tror att jag skulle behöva att ordentligt långt lov snart och som tur är ju sommaren påväg , äntligen!


En bild från Cypren förra året . Cypern var verkligen jätte juvligt och vackert , hoppas att vi får någon resa bokad i sommar också. Älskar att bara ligga på stranden och sola ! Har dessutom också planera att åka till Holland för att shoppa . Mamma var där förra veckan och hon berättade att där var jätte bra butiker och sånt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar