Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 24 april 2012

Ont i halsen ...

Ai ai ai var min hals är sjuk ! Förra natten sov jag inte heller så mycket p.g.s att jag hostade helatiden. Det är helt hemskt när man tror att man kommer att stårkna i sitt eget räkä , usch usch.

Och inte nog med att jag är sjuk så är vädret ÅTER igen helt från rumpan! Plus att jag har engelska prov i morgon och samhällslära prov på torsdagen. Nu gäller dat ju bara att läsa eftersom det är 9:ans slut betyg vi talar om. Var idag på "engelska stöd" eller ja vi gick igenom all gramatik och nu börjar jag faktist fatta det också! Hejja mig ! :D

Nu ska jag kolla NCIS och dricka en kall cider , nam , och hoppas på att får sova bättre i natt. Om jag inte sover i natt kan ni ju göra er redo för att träffa en zombie i morgon, haha .

Känner mig ganska så träffad när jag se bilderna !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar