Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 13 april 2012

Fredagen den 13

Jag börjar småningom tro på för mycket konstiga saker ! Fredagen den 13 har verkligen bevisat ssin otur idag ...Det började mad att jag försov mig på morgonen och sedan har det bara fortsatt därifrån. Jag har faktist aldrig tidigare trot på otur , men nu är jag helt säker på att det är just därför dagen varit som den har. Spooky . Snart börjar jag väl tro på spöken och troll också , haha !

Förutom alla otursfall har dagen varit helt okej . Ni kanske kommer ihåg att jag inte viste vad jag skulle göra idag , eller? Men i alla fall så slutade det med att jag fasnade med min kusin i soffan för att kolla på Disney Channel . Det kom faktst några helt coola pogram. Orsaken till det här var att jag inte riktigt vaknat på hela dagen på grund av min lilla försovning... Men det var nog ganska så skönt !

Imorgon har jag ingentin annat extra än körövning till vårkonserten ( 12-15 typ? ). Efter det måste jag nog städa lite och kanske jag nu sku orka gå och pröva zumba hos min kusin . Får se vad morgondagen för med sig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar