Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 18 maj 2012

Allting kort ...

Igår var det ju bröllop som gällde ! Vi måste stiga upp tidigt eftersom vi skulle åka ut men J.L.Runeberg båten klockan 10 . Det var ganska så blåsigt och kallt men vi klarade oss ganska så bra med filtarna på båten . Vi steg sedan i land i Porkkala och vigseln skedde på däck . Efter hela båt trippen gick vi alla till en restorant för att äta . Vi fick biff och ungspotastis + kaka och kaffe .

Idag var jag då lite trött när jag skulle stiga upp men ljag lyckades ändå släpa mig till skolan . Fick ut mitt sista prov vilket tydligen gick bättre än jag hade tror , fick 10- . Annors typ satt vi bara hela dagen och  gjorde ingenting . Hade också stödisarnas avskeds juttu efter maten . Vi gick och grillade till unkkan och gjorde troligen vårt sista sammarbets uppdrag där .

Det har nog verkligen varit helt kiva att vara stödelev fast det ibland bara har känts onödigt. Kommer nog aldrig att glömma allt vi har gjort tillsammans <3

Vet inte vad jag ska göra idag senare . Skulle kunna åka till en kompis med alla andra men jag mår på något sätt lite konstigt.. Hoppas att jag inte blir sjuk till projekt veckan för då blir nog Ella arg eftersom vi gör det tillsammans . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar