Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 9 maj 2012

Voittaja fiilis !

Yes ! 9:ans sista prov avklarat och dessutom tror jag att det gick riktigt bra . Nu är det några slappa veckor kvar och sedan är grundskolan avklarad ! Fyra veckor till sommarlovet , kan inte sluta längta .

Dagen har varit helt normal men det har vari jätte tråkigt att sitta inne när det är så varmt och skönt ute . Har ännu treningar idag och sedan ,enligt tradition, Grey´s anatomy . Har verkligen fastnat för den serien och för en hel del andra också för den delen . Det är bara så jätte avslappnande att slänga sig i soffan efter en lång dag . Jag tror faktist att det är mitt bästa sätt att varva ner ... Somnar nästan alltid framför tv:n , hehe .

Förästen ! Igår beställde jag en ny bok från nätet . Den heter " Rör mig inte ! " och verkar jätte bra !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar