Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 22 maj 2012

Projekt veckan

Jag vaknade upp till något av en shok när jag förstod att allt år gjort för grundskolans del. Bara projektet kvar . Det är jätte skönt men också lite smått skrämmande . Man kastas liksom ut i livet på ett sätt .

Jag och Ella startade då i dag renoveringen av min lekstuga. Vi har tömt , städat och rensat ogräs. Och imorgon börjar vi rusta upp själva stugan . Jag tycker att det är jätte skönt med projekt vecka. Mest för att man inte behöver stiga upp och åka till skolan , haha . Vi har också verkligen  fått tur med vädret . Full sol hela veckan och det betyder SOLBRÄNNA . Har redan snappat upp någta bleka ränder . Tyvärr har jag inga bilder eftersom vi använde Ellas kamera . Ska se om hon kan skicka några till mig så att jag kan visa er vad vi har hållit på med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar