Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 27 maj 2012

God morgon ! Sovit gott ? Jag har sovit jätte bra . Var hos Ella och kollade på Eurovisionen igår kväll men det slutade med att jag var den ända som var vaken . Sångerna var mycket annorlundare än dom brukat vara och alla var faktist ganska lika . Några stod ju ut i mängden som t.ex Sverige som var den största favoriten . Jag tyckte också om Tyskland men det var kanske mest för att han som sjöng var så sjukt gullig. Man kunde helt se hur hans ögon glittrade... * suck *  Men i alla fall så var nivon på sångerna sjukt mycket högre än tidigare !

Igår var det ju också staffetkarnevalen . Jag bara älskar att vara där . Fiilisen är ju alltid på top och man träffar ju en massa människor , också oväntade ... Nu efteråt kanske jag ångrar mitt beslut om att inte springa men det gick nu som det gick. Kanske nästa år då . Annors så sprang KVS sjukt bra och de tog ju t.o.m guld i svenska staffeten . Fan vad man kan vara sålt , haha !

Just nu sitter jag ut på terassen och väntar på att solen ska komma fram från molnen . Idag har jag inga större planer. Ska väl försöka ta det lite lungt. Borde säkert städa lite också. Jag fick också en liten överraskning när jag kom hem . Min moster (som är flygvärdinna) hade hämta med sig Converse skor åt mig från New York. Blev jätte glad över den saken ! Jag vick ett par vit låga converse . Skulle själv också villa åka till New York någon dag . Jag får väl fortsätta drömma .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar