Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 13 maj 2012

Dag 8 : Mina bästa prestationer inom sporten

Mina bästa prestaioner i simningen är nog guld i SFI ( svensk finland ) tävlingarna och det var väl några år i rad det . I hela Finland har jag varit me i Ikut alltså ikäkausi mestaruudet, vilket menar att de bästa från vare årsgrupp i äldrarna 11-16  ( är inte helt säker med åldern men typ ). Jag blev 5 av hela Finland så det är väl helt okej. Och sedan finns det ju alla möjliga små tävlingar som nog har gått riktigt bra de också.

I ridningen har jag inte kunnat tävla när jag inte har någon häst. Men jag har ändå ridit ett par tävlingar med lånad häst och de gick helt ok . Blev andra ( blåa rosetten ) och femte ( gröna rosetten )

Har också sprunit en hel del i skolan t.ex skolmästerskap och staffetkarneval . Även de har gått ganska så bra.

Här är nägra priset jag har vunnit .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar