Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 6 maj 2012

Dag 6 : Saker jag inte kunde leva utan

Fört och främst så kunde jag aldrig i livet leva utan min familj och mina vänner . Men saker ... Vilka saker behöver jag ?  Telefonen och dator står ganska så högt uppe på listan i alla fall . Jag skulle inte heller klara mig utan en dusch . Skulle kännas så himla o fräscht , usch .  Förstås behöver jag ju också tak över huvudet , mat och kläder men de är ju ganska så självklara saker. Men annat då ?

Musik . Om det inte skulle finnar musik skulle jag aldrig klara mig . Musiken väcke känslor och får en att känna sig glad , lessen eller bara fundersam. Något annat behöver jag nog inte , eller jo . Något vackert . Jag skulle aldrig klara mig om världen bara skulle vara grå och tråkig , jag behöver inspiration. Någontiing som får en att le . det behöver inte vara något stort t.ex en vacker blomma eller solnedgångern.

Egentiligen behöver jag inte då många saker i mitt liv .

P.S jag kan nog inte heller leva utan en skön säng , hehe .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar