Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 4 maj 2012

Grillen !

Jee jee , fredag igen ! Veckan har gått så sjukt snabbt , delvis för att vi var lediga måndag och tisdag, men i alla fall. Det ända som fattar nu är sommar värmen . Blir snart riktigt sur om inte sommaren kommer snart. Kommer ihåg att det förra året var jätte varmt den här tiden !

 Kom just precis hem från frissan . Har länge tänkt att jag borde beställa en tid men det har bara inte blivit av . Igår tog jag då mig själv i kragen och beställde tiden och fick lyckligt vis en tid till idag. De klippte bara lite av topparna men de är bra så . Har blivit helt förtjust i långt hår så jag ville inte klippa av det. Fick också ängla lockar på köpet!

 Resten av denna soliga och blåsiga fredagen ska jag troligen spendera vi grillen med toppen typer.  Det är skönt att mänskor börjar röra sig mera i kalkstran nu när det blir varm och grillen öppnar. Kalkstran är ju renarama sommar centrumet , haha . 

Ha en skön fredag allesamman!<3
Extremt sexy bild jag hittade idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar