Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 20 maj 2012

Nästa veckas planer

God morgon ! Sovit gott ? Jag har i alla fall sovit jätte bra . Vet inte vad det är men jag har börjat sova sjukt mycket mer än jag brukar . Troligen sover jag in alla timmar som har blivit "osovda" . Men det stör ju inte aå mycket nu när det ändå just blir sommar lov.

Nästa vecka är jag ju inte alls i skolan eftersom det är projektvecka . Det är så skönt att men får vara hemma och göra det man ska ! Idag måste jag bara åka till butiken för att köpa mat till resten av veckan . Mycket isteé och frukter ska det vara . Man får väl hoppas på att det inte regnar för då går allt åt skogen eftersom vi ska måla. Håller tummarna för det !

Imorgon är det inte heller en helt vanlig dag utan vi åker med klassen 9c till stan på en liten "klass resa" . Vi ska gå till musik huset , bowla och äta på en restaurant. Det kanske kan bli helt skoj men det beror helt på ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar