Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 12 maj 2012

Morsdag imorgon

 Halloo ! Hur mår ni ? Jag mår lite sådär , men inte mer om det nu ...

Idag ska jag åka till Itis för att köpa en morsdagspresent till mamma och mommo . Vet inte ännu helt vad jag ska köpa men något kommer jag nog på. Dessutom behöver jag en hel del själv . Skulle behöva en svart bolero , ett bälte , sockor , bikini  osv. Men ska försöka fokusera på det viktigare först  . Igår gjorde jag också morsadagekort , vilket faktist var ganska så roligt . Har inte gjort korten själv på många år så det var väl dags att göra det igen . Jag tycker inte att det är barnsligt att göra kort . Det som är barnsligt är att man säger att " jag är för gammal " . Man blir aldrig för gammal för att göra kort och man blir aldrig för gammal för att titta på Disney filmer heller !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar