Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 14 maj 2012

Måndagen den 14.5

Tycker att den här veckan i skolan är helt onödig eftrsom vi redan har gott igenom allting och kollar typ på film på alla timmar. Varför kan man inte bara göra skol året en vecka kortare ? Helt hukka aikaa liksom..

Idag jag vari på lite dåligt humör .. Vet inte varför men inte kan man ju alltid gå omkring och skratta heller . Sprang cooper test vilket inte gjorde situationen bättre med mitt sjuka knä . Men känne mig ändå jätte stolt över att jag sprang hela tiden fast knät värkte som fan . Fick 10- i betyg och sprang 2570m . Stålt flicka här !

Efter skolan gick jag med ett par ljuvliga typer till glass kiosken . Det blev genast sommar fiilis när man satt där och smaskade i sig en mint-choklad glass , mums ! Efter det gick jag och Amanda till Ella . Där åt vi mest , snacka om allt möjligt och bakade muffins . Måste erkänna att dom blev jätte goda. En annan sak är att jag har varit jätte mat sugen idag .. Allt har smakat men det är väl helt okej . :D

Aaaaa ! Kom just på att det är en månad kvar tills vi får veta mot vilken skola vi ska sikta oss nästa höst . Börjar bli smätt närvös ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar