Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 2 maj 2012

Dag 4 : Min dröm

Drömmar är ju sådana som ändrar helatiden. När jag var liten ville jag bli prinsessa . Det var min största dröm just då . Lite senare ville jag blir pop-stjärna. Men nu ...Vad är det nu jag drömmer om ?

Det som jag verkligen vill är att först och främst hitta någon jag kan dela allting med . Någon jag älskar och som jag vet att inte kommer att lämna mig .  Någon att skratta och gråta med . Någon jag kan dela allting med. Förstås drömmer  jag mig också ett yrke jag trivs med och ett fint hus fullt av människor jag älskar.

En annan dröm jag har är att göra någonting för världen . Jag vill göra någonting som spelar någon roll i livet . Som till exempel bekämpa svält i afrika eller komma på hur man stoppar  klimatförändringen. Jag vill rädda människor , djur och allting annat levande . Det finns så mycket som människan inte ännu har upptäckt och med den här farten hinner vi aldrig ens upptäcka dem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar