Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 5 maj 2012

Dagens

Idag har jag varit barnvakt till min kusin . Förde henne till simskolan och fick själv också lite motion. Det är jätte skönt att motioner sen när man har orkat släpa ut sig själv . Skulle kunna börja panosta på en "kesäkunto". Det skulle kännas jätte bra att få vara stålt över sin kropp...


... men å andra sidan så är jag inte ens fet förtillfället och inte känner jag som om jag borde få bättre kropp för att passa in heller . Om någon nu har något imot min kropp så är det väl deras problem, inte sant ? Förstås är det ju viktigt att röra på sig men överdriva måste man väl ändå inte . Kan faktist erkänna att jag har varit lite lat på sista tiden .  Beror nog mest på mycket skolarbete men jag har nog tänkt skärpa mig snart. Nu kan jag ju också börja hoppa på trampolinen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar