Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 19 maj 2012

updating

Tjena ! Har just kollt en riktigt dålig match för Finlands del . Det började ju visserligen rätt bra men vad hände sen ? Ryssarna körde ju helt över Finnarna .. Nå vi får väl hoppas på  att de spelar bättre i bronss matchen i alla fall .

Vet inte vad det är men jag har fått ett stort behöv av uppdatering. Känner bara att jag vill att saker händer i mitt liv . Allting har varit ganska sig lik i flera år nu och jag saknar variation. Först räkte det med något nytt klädesplagg eller en nu prydnad men nu saknar jag större förändringar . Har t.ex nyligen gjort om i mitt rum och nu känns det jätte fräscht . Valet av gymnasium har nog också med det att göra för det kommer ju att bli en stor förändring i min vardag att åka till H.fors i sället för Nickby . Men jag tycker om ändringar och att inte veta vad som händer till nästa . Lite äventyr i livet måste man väl ha , eller ? Vill också göra förändringar i bloggen eftersom jag börjar tröttna på samma gammla utseende . Måste se när jag har tillräckligt med tid gör det .

Ska snart åka till Ella men före det ska jag äta sommarens första jordgubbar . Nam , nam .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar