Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 19 maj 2012

Idag har jag redan hunnit åka en sväng till Itis vilket jag är riktigt nöjd över . Nu kan jag spendera hela resten av dagen jur jag vill. Vi måste köpa lite mer moderna kläder till pappa och det var verkligen på tiden . Det är faktist helt skoj att leka stylist ibland . Kanske det skulle kunna passa in i min fram tid vet inte ännu . Ska snart gå en snabbis förbi mommo och sedan vet jag inte mer om denna dag . Dags planen har inte riktigt gått så smidig men jag ska försöka skriva alltid när jag hinner . Jag Lovar !

Igår valde jag då att stanna hemma eftersom jag faktist inte mådde så bra . Vet inte vad det var men det har i alla fall går över nu , som tur ! Kollade en film ch drack is-te var vad jag gjorde . Bestämde mig också för att räkna alla mina muminmuggar och kom fram till att jag har hela 16 st. Kanske är det en samling på gång ? Hehe ..



Från vänster till höger : Stincki , Sosuli , Snorkfröken , Vändagsmuggen , Mymlan , Lilla My , Morran , Julmugg 2011 , Sommar mugg , sommar mugg , Polismästaren , Tofslan & Vifslan , Mumin Mamma , Sniff , Sniff och Hemulen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar