Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 9 maj 2012

Dag 7 : Mitt mode liv

Egebtligen är jag inte så insatt i mode . Eller förstås håller jag reda på trender och sånt men det är liksom inte min grej att alltid gå med den nyaste väskan eller de hetaste jeansen. Jag har en lite blandad stil med älder och nyare inslag . Ibland kan jag nog få någon mode kick och bli riktigt ivrig men den tar nog slut efter ett tag .

Om jag nu ska välga någon som jag tar modell av så måste jag nog svara Kenza , och nu ska ni inte tro att jag alltid köper bara sånt som hon har för så är det inte ! Jag bara gillar hennes stil helt enkelt . Hon mixar och matschar och får allting att se super snyggt ut . Skulle själv villa våga mixa lika mycket som hon.

Kan också hitta nya ideér i tidningar som t.ex Solo. De har alltid bra tips!


Kenza i egen hög person !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar