Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 26 maj 2012

Staffetkarnevalen

Först av allt förlåt för att det har varit lite knappt med inlägg på sista tiden . Jag har jobbat så mycket med projektet och på kvällen var jag alltid sjukt trött när jag hade varit ute hela dagen . Det är konstigt hur slut man påriktigt blir av lite frisk luft !

Igår blev vi då äntligen klara med projektet och det ser så bra ut , fast jag nu säger det själv! Bara lite målfärg kan ju pigga upp en hel gård . För att " fira " att vi var klara så åkte vi en sväng till södis . Träffade många som man inte hade sett på en stund vilket var riktigt nice . Det var nu mest Tasträsk oh Söder pizza kebab som gällde.

Idag är det ju Staffetkarnevalen så jag tänkte åka dit en sväng och kolla . Jag har ju sprungit alla andra år men nu bara orkade jag inte, plus att mitt knä inte riktigt tycker om att jag springer.. Men egentligen är det mycket roligare att åka dit utan att man springer för då får man röra sig helt fritt och man behöver inte passa några tider . Man skulle ju också kunna gå en sväng till stan eller simstadion . Får se med den saken .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar