Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 16 maj 2012

Kristi flygare

Tjena ! Härlig dag ! Har igen en gång bara sluiba i skolan men det gör ju inte så mycket :)) Kom hem till doften av ny klippt gräs , ljuvligt !

Imorgon är det ju kristi himmelsfärdsdag och då ska jag gå på bröllop. Vi åker redan idag med Ella till helsingfors för att bröllopet börjar så tidigt i morgon . Har inte varit på något bröllop på evigheter så det kan ju bli helt nice , eller ska man säga att det kunde ha varit nice om inte ... Ja  vi går inte in på det nu ... Har packat klart och sitter och väntar på min skjuts .

En annan ska jag bara måste berätta är att jag har blivit hel förtjust i Mumin muggar . Har redan en hel del av dem men kan inte få nog . De är så fina på något sett . 

Igår fick jag också hem boken jag beställde förra veckan . Vet inte vad det är men ibland får jag små läs-spurter på jag läser helt sjukt mycket . Men i alla fall så verkar boken jätte bra så jag är riktigt nöjd . Läste just slut en bok som heter " Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag ". Den var faktist sjukt bra !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar